Newsletter

ονοματεπώνυμο:
email:

  • slide-01.jpg
  • slide-03.jpg
  • slide-02.jpg
Έξυπνα Σαντουϊτσάκια

Συστατικά:

Για τα έξυπνα σαντουϊτσάκια χρησιμοποιείτε 2 φέτες ψωμί του τοστ ή 60-75 γρ. συνολικά ψωμί κομμένο σε 2 φέτες. Προτιμάτε ολικής άλεσης ή πολύσπορο.

Αποφύγετε το βούτυρο ή τις μαργαρίνες.

Επιπλέον, μπορείτε να προσθέσετε μανιτάρια, λαχανικά της αρεσκείας σας, φρέσκα ή ψητά, καθώς και λίγη μουστάρδα.

Μπορείτε επίσης να αλείψετε τις φέτες του ψωμιού με το «ντιπ γιαουρτιού» που σας προτείνω.

Τα σαντουϊτσάκια μπορούν να φαγωθούν ψημένα, ωμά ή έχοντας ψήσει πρώτα μόνο το ψωμί, ανάλογα με τη διάθεση και το χρόνο σας.

Παρακάτω, έχω αριθμήσει τις διαφορετικές επιλογές των υλικών για μία ατομική μερίδα.


1 σάντουϊτς με 1 φέτα τυρί και 1 φέτα αλλαντικό με λίγα λιπαρά και 0-1 αβγό.

1 σάντουϊτς με 2 φέτες τυρί και 0-1 αβγό.

1 σάντουϊτς με 2 κ. γλυκού τυρί κρέμα με λίγα λιπαρά ή κατίκι Δομοκού ή κοπανιστή και 1 φέτα αλλαντικό με λίγα λιπαρά.

1 ωμό σάντουϊτς με 50 γρ. τόνο, μουστάρδα, λεμόνι, 2 κ. γλυκού γιαούρτι στραγγιστό, 2-3 κ. γλυκού καλαμπόκι, άνιθο, φέτες αγγούρι.

1 σάντουϊτς ωμό με 1 αβγό τριμμένο + 2 κ. γλυκού γεμάτα τυρί κρέμα λάιτ, ψιλοκομμένο άνιθο, φέτες αγγούρι, φέτες φρέσκη ή λιαστή ντομάτα ψιλοκομμένη.

1 σάντουϊτς ωμό με 1 ½ κ. γλυκού πάστα ελιάς για το ψωμί. Για τη γέμιση ανακατεύετε 1 κ. σούπας κατίκι ή λευκό τυρί κρέμα με λίγα λιπαρά, με 1 ψιλόκομμένη ντομάτα λιαστή, λίγη πιπεριά Φλωρίνης ψιλοκομμένη. Αφού αλείψετε το μίγμα στο ψωμί, προσθέστε φέτες αγγούρι.

Μπορείτε να αντικαταστήσετε το κατίκι με 1 ½ σπιρτόκουτο (45-50 γρ.) άλλο τυρί άσπρο, κατά προτίμηση με λίγα λιπαρά. Να προτιμάτε τα γίδινα, κατσικίσια τυριά.

1 σάντουϊτς ωμό με 2 ½ κ. γλυκού τυρί κρέμα λάιτ ή κατίκι + 1 ½ φετα αλλαντικό λάιτ π.χ. γαλοπούλα βραστή.

1 σάντουϊτς ωμό με 2 ½ κ. γλυκού τυρί κρέμα λάιτ ή κατίκι + 35 γρ. καπνιστό σολομό, άνιθο, φέτες αγγούρι.